Toimitustiedot

Miten sinä alus?
Toimitamme tuotteitamme maailmanlaajuisesti, ja kaikki paketit kuljetetaan hyvin huomaamaton.
- Meidän organisaation nimi tai jotain muuta, joka merkitsisi lääkealan pakkauksen sisältö ei koskaan käytetty meidän siirtoja.
- Pakkaustyypit ovat muuttuneet jatkuvasti saavuttaa max toimitus menestys!
- Koko meidän paketit eivät koskaan ole suurempia kuin mitä se aiheuttaa tarpeettomia epäilyksiä. Jos tilaus on liian iso mahtuakseen yhteen pakettiin, se jaetaan automaattisesti kahteen tai useampaan paketteja (kaikki yhden Toimituksen Käsittelykulut).
- Olemme myös uudelleen alkuperäisiä pahvilaatikoita pakkaamiseen eri tuotteita, jotka sopivat ( koska olemme ekologinen suuntautunut yritys, ja koska tämä tapa on enemmän mahdollisuus toimittaa onnistuneesti)
- Lähetykset lähetetään eri shipping pisteitä ja eri Euroopan maissa.

Miten bulk/suuria määriä tilaukset toimitetaan?
Jos tilaus on liian iso mahtuakseen yhden paketin, takaamme tilaus jaetaan tarvittava määrä paketteja pienempi riski. Ei ole väliä kuinka suuri tilauksesi on, me vakuuttaa teille saman harkinnan tasolla, ja uudelleen pakkaamisen kuten käyttää pieniä tilauksia.

Onko aluksen P. O. Laatikot ja APO?
Emme aluksen PL. Emme toimita suoraan APO-osoitteen, voit käyttää kodin/laskutus info ja perhe/ystävät voi ohjata sinut tuotteet USA: sta. Jätä shipping info kommentti rivi kunkin tilauksen. Näin sinulla on 99% menestys toimitus.

Mikä on postikulut?
Toimituskulut vaihtelevat tilauksen koosta, yleensä se on noin 20-30 .

Miten voin muuttaa tilaukseni, kun se on sijoitettu?
Niin kauan kuin tilauksesi on palkatonta voit muokata sitä kirjautumalla sisään tilillesi ja valitsemalla tilauksen TUNNUS, jonka jälkeen klikkaamalla MUOKKAA JÄRJESTYKSESSÄ. Jos olet jo maksanut tilauksen, mutta se ei ole lähetetty vielä ja haluat lisätä/poistaa kohteen, ota luo lippua ja kysy asiakaspalvelu tehdä tarvittavat muutokset. Ota aina viestin, määrittää, jotta ID, koska tämä saa palautetta nopeammin.

Minne lähetän minun maksu?
Tietoa siitä, missä lähettää teidän maksu toimitetaan sen jälkeen, kun teet tilauksen, ja sen lähettää suoraan e-mail osoite. Ole hyvä, seuraa maksu ohjeet huolellisesti, jotta vältetään tarpeetonta viivytystä. Jos et ole saanut sitä, kun sijoittamalla ja järjestys, ota meihin yhteyttä ja me lähetämme sinulle tietoja sähköpostitse!

Kuinka kauan se kestää voit saada oman maksu siirtää?
Suorittamat maksut, rahan siirto menetelmät ovat yleensä käsitellään 2-3 arkipäivän kuluessa olemme saaneet tapahtuman tietoja. Jos maksu hylätään, jota siirto yritys ( tietoja ei ole oikea) kuin lähetämme sinulle sähköpostia ja koko prosessi alkaa jälleen alusta, joten ole varovainen, jotta vältetään viivästykset! Jos kauppa on onnistunut toimitamme 24 tunnin sisällä sen jälkeen, kun vahvistus on vastaanotettu!

Kuinka kauan koko prosessi tilaus-ja toimitus?
Tilausvahvistuksen, jossa on ohjeet miten maksu lähetetään sähköpostiisi automaattisesti ja välittömästi, kun olet lähettänyt tilauksesi. Kun maksu on saatu, käsittelemme ja lähettää tilauksesi 1 arkipäivää. Toimitusaika on yleensä välillä 7 ja 15 arkipäivää ja hyvin kaukaisissa maissa jopa 25 työpäivää! HUOMAA, että työpäiviä ovat vain maanantaista perjantaihin, joten ennen tilaat, sinun pitäisi olla selvää, että sinun mielessäsi! Toimitusaika sisältää ajan, joka on tarpeen kansainvälisen säännöllisesti lentopostina, joka on myös siirtää oman tulli, joten odotamme, että voit hyväksyä tämän, koska NORMAALI TOIMITUSAIKA ja kunnioittaa sitä! Tarkista tilauksesi HISTORIAA verkossa ensin ja laskea business päivää ennen kirjallisesti meille noin toimitus aika! Jos se on yli 15 työpäivää, ota meihin yhteyttä ja yhdessä löydämme syy ja ratkaisu!

Miten onnistunut on toimitus?
Varmistamme, että kaikki paketit toimitetaan mahdollisimman harkintansa mukaan. Tuotteet poistetaan niiden alkuperäiset laatikot ja jälleenpakattava erityistä huolellisuutta ja varovaisuutta, erityisesti minimoimaan toimitusmäärä. Organisaatiomme nimeä ei ole merkitty jokaiseen pakkaukseen ja siirrot lähetetään eri shipping pisteitä Euroopassa, on perustettu eri maissa, jotta varmistetaan mahdollisimman harkinnan ja suurin todennäköisyys perillemeno.

Mitä teen, jos en saa tilata?
Jotta voi saapua 2 tapauksissa:
1. Se voidaan takavarikoida
2. Se voi olla kadonnut postissa
Ensimmäisessä tapauksessa sinun täytyy lähettää skannattuja kohtauksen kirjeen sähköpostitse orders@urheilu-karki.fi.
Jos 30 päivää aiemmin ja sinulla ei ole kirjain eikä järjestys ole hyvä ja päivitä meille lippuja, jotta/paketti, ja meidän on uudelleen lähettää tilauksesi ilman, jos tämä on totta.
Voinko ostaa tuotteita kautta toinen tapa syrjään verkkosivuilla?
Koska olemme erikoistuneet internet-mail tilaus, palvelumme ovat käytettävissä vain sivuston kautta.

On tämä yritys legit ja minä turvallista tehdä liiketoimintaa?
Ymmärrämme huolenne, että väliä, koska on olemassa monia muita kuin legit lähteistä webissä ja kuluttajien on hyvin vaikea valita oikea kumppani! Olemme täysin legit, työskentelevät menestyksekkäästi yli 4 vuotta, on online-asiakastuki säännöllisesti päivittäin (maanantaista perjantaihin) ja kaikki tuotteet ovat laadukkaita geneerisiä tuotteita alkaen tunnettu apteekit. Olemme ammatillinen postimyynti apteekki, laiva ulos 100% ja pitää hyvä asiakas. Se on meidän etumme mukaista, että olet tyytyväinen palveluihimme, joten sinun pitää tulossa takaisin koko ajan sinun tarpeisiin! Voit tilata kanssa täydellistä rauhaa mielessäsi! Olemme hyvä pari ja rakastavat meitä lopulta, kuten monet muut tekevät, soittamalla meille parhaita ystäviä tai roid taivaan, joka tekee meistä onnellisia, koska olemme täällä vain sinua varten ja sinun takiasi!

Miten voin ottaa teihin yhteyttä?
Koska palvelumme on optimoitu olla toteutetaan verkossa ja maailmanlaajuisesti, Olet enemmän kuin tervetullut ottamaan yhteyttä meidän osastojen sivuston kautta. Meidän asiakastuki toimii säännöllisesti päivittäin ja me vastaamme sähköpostiisi 1-12 tuntia!

On allekirjoitus tarvitaan merenkulun?
Tarjoamme rekisteröity mail-palvelua, joten jotta sinun pitäisi allekirjoittaa paketin, mutta tämä ei ole syytä huolestua, ainoa ero on, että rekisteröity paketti on seurata, loput menettelyt ovat täsmälleen samat kuin tavallisessa postissa.